"Profesjonalna obsługa klienta. SPRZEDAŻ KONCEPCYJNA".
"Profesjonalna obsługa klienta. SPRZEDAŻ KONCEPCYJNA".

CEL SZKOLENIA: Doskonalenie umiejętności komuniakcyjnych i sprzedażowych w kontakcie z klientem. Zastosowanie skutecznych technik w komunikacji interpersonalnej oraz radzenia sobie w określonych sytuacjach w kontakcie z klientem (kryzysu, zmian rynkowych): Biuro Obsługi Klienta (obiekcje, reklamacje, złe emocje). Nabycie umiejetności stosowania języka wpłwywu i perswazji w kontaktach z klientami. Zapoznanie się z modelem SPRZEDAŻY KONCEPCYJNEJ.

 

Korzyści po szkoleniu dla uczestników:

  • Uczestnik szkolenia uświadomie sobie, co decyduje o sukcesie sprzedaży oraz jaka jest rola dobrego i oświadczonego Handlowca, Menedżera klienta, pracownika biura obsługi klienta (BOK), wsparcia sprzedaży, serwisu.
  • Pozna cechy i różnice pomiędzy super profesjonalnymi Handlowcami a "przeciętniakmi". Dowiedzą sie kiedy oraz dlaczego klienci zmieniają dostawców (przyczyny, powody...)
  • Posiądzie umiejętność profesjonalnego przygotowania się do rozmowy telefonicznej z klientem oraz spotkania z klientem face to face . Będzie potrafił w sposób profesjonalny przedstaić swoją osbę, firmę oraz cel rozmowy (deklaracja potencjały, Storytelling).
  • Nauczy się jak stosować wybrane techniki komunikacyjne i sprzedażowe oraz jak właściwe rozpoznać sygnały zakupu. Będzie wiedział jak zrobić dobre "pierwsze" wrażenie, na jakie elementy w kontachtach z klientem należy położyć szczególny nacisk (werbalne i niewerbalne, jak zmienić swoje zachowanie).
  • Wyćwiczy umiejętność rozpoznawania indywidualnych potrzeb klientów oraz wzbudzania potrzeb tzw. potrzeb niejawnych. Zapozna się z techniką góry lodowej dot. potrzeb racjonalnych i emocjonalnych klientów. Zastosuje technikę pytań kierunkowych wykorzystywanych min. w tzw. lejku sprzedażowym i precyzowaniu informacji ("Wieża wiertnicza").
  • Zapozna się z metodą 7C, wykorzystywaną w budowaniu bazy danych oraz długofalowej współpracy z klientem.
  • Nauczy się stosowania modelu SPRZEDAŻY KONCEPCYJNEJ w praktyce.
  • Posiądzie umiejętności przeprowadzenia prezentacji produktowej (rozwiązania + właściwa argumentacja) z wykorzystaniem języka wpływu i perswazji (język indywidulanych korzyści).
  • Nabędzie wiedzę na temat przyczyn i sposobów radzenia sobie z trudnościami w kontaktach z klientem w sytuacjach trudnych takizah jak (skargi, reklamacje, obiekcje, złe emocje klienta). Będzie potrafił rozpoznać przyczyny i źródła.
  • Uświadomi sobie, że trudności w obsłudze klienta mają często swą przyczynę w subiektywnym postrzeganiu świata czy też nieefektywnej komunikacji.
  • Będzie potrafił wzbudzić w sobie stan samomotywacji do działania, jak również pozytywnego nastawienia nawet w trudnych sytuacjach. Będzie wiedział jak budować długotrwałe relacje z klientami.
  • Szczegółowy program szkolenia modelowany jest pod potrzeby klienta (szyty na miarę).

  Czas trwania: 2 dni

Nasi klienci

Zobacz więcej