Skip to content

  • Strona Główna
  • Trenerzy
  • Coaching indywidualny
  • Referencje
  • Prowadzone Szkolenia
Skontaktuj się z Nami!

Praktyczne szkolenia z zakresu nowoczesnych strategii sprzedaży i obsługi klienta.

“Doskonałość osobista: Zarządzanie sobą w czasie (Time Management)”.

CEL: Doskonalenie umiejętności planowania i organizowania własnego czasu oraz czasu pracy. Poznanie technik i zasad ustalania priorytetów, wytyczania celów (SMART/SMASH) oraz delegowania zadań. Poznanie metod budowania strategii w kierunku realizacji założonych celów osobistych oraz biznesowych w sytuacji zmian rynkowych (Strategie, taktyki). Czym jest doskonałość osobista i jak do niej dążyć? Jakie korzyści daje nam praca projektowa?

Czytaj dalej

Skuteczne strategie sprzedaży: SPRZEDAŻ KONCEPCYJNA. Budowanie długofalowej współpracy z klientem.

CEL SZKOLENIA:   Doskonalenie i rozwój umiejętności prowadzenia rozmów i spotkań sprzedażowych w zmieniającym się świecie biznesowym (sytuacje kryzysowe, wzrost cen…). Zbudowanie skutecznej strategii sprzedaży (w tym argumentacji sprzedażowej) z uwzględnieniem  długofalowej współpracy z klientem. Praktyczne zastosowanie modelu  BOOSTER, podnoszącego efektywność i skuteczność podejmowanych działań sprzedażowych.

Czytaj dalej

Sztuka negocjacji handlowych z wykorzystaniem typologii klienta.

CEL SZKOLENIA: Doskonalenie umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych, poprzez wykorzystanie niezbędnej wiedzy z obszaru negocjacji handlowych, skutecznych technik komunikacji i argumentacji. Przygotowanie właściwego podejścia, technik negocjacji i manipulacji. Sprawne przeprowadzenie procesu negocjacji w praktyce. Wykorzystanie typologii klienta w ćwiczeniach, budowanie właściwych komunikatów, w celu podniesienia efektywności prowadzonych rozmów.

Czytaj dalej

Sztuka efektywnej prezentacji. Autoprezentacja.

CEL SZKOLENIA: Doskonalenie i rozwój umiejętności skutecznego przekazu, prowadzenia efektywnej prezentacji wobec grupy. Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych w obszarze autoprezentacji w kierunku osiągania założonych celów w trakcie prowadzonych prezentacji. Wyćwiczenie właściwych nawyków, pozwalających na zrozumiały przekaz informacji. Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z audytorium (materiałem do szkolenia jest wcześniejsze przygotowanie uczestników wg. zasad określonych w PREWORK).

Czytaj dalej

“Profesjonalna obsługa klienta. SPRZEDAŻ KONCEPCYJNA”.

CEL SZKOLENIA: Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych w kontakcie z klientem. Zastosowanie skutecznych technik w komunikacji interpersonalnej oraz radzenia sobie w określonych sytuacjach w kontakcie z klientem (kryzysu, zmian rynkowych): Biuro Obsługi Klienta (obiekcje, reklamacje, złe emocje). Nabycie umiejętności stosowania języka wpływu i perswazji w kontaktach z klientami. Zapoznanie się z modelem SPRZEDAŻY KONCEPCYJNEJ.

Czytaj dalej

Wpływ komunikacji interpersonalnej na funkcjonowanie firmy. Praca w efektywnych zespołach pracowniczych.

CEL: Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, wymiany informacji i współpracy w zespołach, poprzez zastosowanie skutecznych technik komunikacji interpersonalnej. Poznanie zasad budowania i współpracy w efektywnych zespołach pracowniczych. Pozyskiwanie i precyzowanie informacji, ustalanie celów i zasad współpracy pomiędzy zespołami. Uświadomienie sobie jak ważna jest misja, wizja firmy. Jak sprostać wyzwaniom stojącymi przed poszczególnymi zespołami. Docenienie różnorodności oraz kanałów przepływu informacji w zespołach.

Czytaj dalej

O nas

Firma GET Training specjalizuje się w projektowaniu i organizacji szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży oraz obsługi klienta. Nasze doświadczenie i profesjonalizm gwarantują najwyższą jakość usług, potwierdzoną certyfikatem MSUES.

Kontakt

+48 505 806 384
E-Mail: get@get.com.pl

© 2025 GET Training

Scroll to top
  • Strona Główna
  • Trenerzy
  • Coaching indywidualny
  • Referencje
  • Prowadzone Szkolenia